Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç ve Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, Özbekistan’ın Andican kentinde düzenlenen “2026 Türk Dünyası Kültür Başkenti Andican” etkinliklerine onur konuğu olarak katıldı.
Özbekistan Kültür Bakanlığı’nın davetiyle gerçekleştirilen programda, Türk dünyasının kültürel iş birliği ve ortak mirasının geliştirilmesi konuları ele alındı. Etkinliğe Özbekistan Cumhurbaşkanı Şevket Mirziyoyev, Türk Devletleri Teşkilatı Aksakallar Heyeti Başkanı Binali Yıldırım ve farklı ülkelerden kültür temsilcileri de katıldı.
Kayseri heyeti, program kapsamında şehrin 2027 Türk Dünyası Kültür Başkenti süreciyle ilgili tanıtım yaptı ve uluslararası kültürel temaslarda bulundu.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 Kongrem Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.