Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, mahalle muhtarlarıyla düzenlenen “Ortak Akıl Birlikte Yönetim” buluşmasında bir araya geldi.
Kahvaltı programı kapsamında gerçekleştirilen toplantıda, mahallelerde yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri ele alınırken, yerel yönetim ile muhtarlar arasındaki iş birliğinin güçlendirilmesi hedeflendi.
Programda konuşan Aydın, diyalog ve ortak çalışma anlayışının önemine dikkat çekerek, “Diyalog bu işin en temeli. Siyasette de, insan ilişkisinde de, hizmet üretmede de, ailede de, ticarette de bu iş diyalogla başlıyor, diyalogla bitiyor. Bu şartlar içerisinde maksimum hizmet ve bu hizmeti vatandaşla buluşturmak hepimizin ortak gayesi” dedi.
Osmangazi’de yaklaşık 1 milyon kişinin yaşadığını hatırlatan Aydın, vatandaş taleplerinin karşılanması için çalışmaların sürdüğünü belirterek, “Osmangazi’de yaşayan 1 milyona yakın yurttaşın sorunları da, dertleri de, talepleri de bitmeyecek. Biz zaten bunun için göreve geldik. Hep birlikte bu süreci yöneteceğiz, sizler bize ileteceksiniz, biz elimizdeki imkanları seferber edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Mahalle buluşmalarıyla sorunları yerinde tespit etmeye çalıştıklarını aktaran Aydın, belediye hizmetlerinin vatandaşların içinde yürütülmesi anlayışıyla hareket ettiklerini söyledi.
Bursa Muhtarlar Derneği Başkanı Erol Yılmazer de konuşmasında, yerel yönetimlerle muhtarlar arasındaki iletişimin önemine vurgu yaparak, “Diyalog kurabildiğimizde birçok şeyi aşabiliriz. Her şeyin çözülemeyeceğini hepimiz biliyoruz, sınırlı kaynaklarla sınırsız talepleri karşılamak önceliklendirmeyi gerekli kılıyor” dedi.

Osmangazi Muhtarlar Derneği Başkanı Burhan Mandacı ise mahalle buluşmalarının vatandaşlar nezdinde olumlu karşılık bulduğunu belirtti.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 Kongrem Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.