Jandarma Genel Komutanlığı, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla 2025–2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla öğrencilere yaz tatili mesajı yayımladı.
Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, kadınların dijital ortamda karşılaşabilecekleri risklere karşı bilinçlenmesini sağlamak amacıyla Kulp ve Hazro ilçelerinde “Dijital Şiddeti Önleme ve Güvenli İnternet Kullanımı” eğitimleri düzenledi.
HAÇİKO üyeleri ve gönüllü hayvanseverler, Gemlik Belediyesi tarafından geçtiğimiz hafta hizmete açılan Nurten Gültekin Oğuz Sahipsiz Hayvan Bakımevi’ni ziyaret ederek tesiste incelemelerde bulundu.
Bursa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla 17 ilçede 28 farklı noktada aşure ikramı gerçekleştiriyor. Etkinliklerin 15 Temmuz’a kadar devam edeceği bildirildi.
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı kapsamında hazırlanan aşureleri vatandaşlarla buluşturmaya başladı. Aşure dağıtımlarının ay boyunca kentin 19 ilçesinde devam edeceği bildirildi.
© Copyright 2026 Kongrem Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.