Bursa Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla 17 ilçede 28 farklı noktada aşure ikramı gerçekleştiriyor. Etkinliklerin 15 Temmuz’a kadar devam edeceği bildirildi.
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı kapsamında hazırlanan aşureleri vatandaşlarla buluşturmaya başladı. Aşure dağıtımlarının ay boyunca kentin 19 ilçesinde devam edeceği bildirildi.
İletişim Başkanı Burhanettin Duran, Aşure Günü dolayısıyla yayımladığı mesajda, günün birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendiren önemli bir zaman dilimi olduğunu belirtti.
Batman Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan Trafik Komuta ve Kontrol Merkezi, düzenlenen törenle hizmete açıldı. Açılışa Batman Valisi Ekrem Canalp, protokol üyeleri ve kamu kurumlarının temsilcileri katıldı.
Kütahya Şeker İlkokulu öğrencileri, biriktirdikleri ambalaj atıklarını Sıfır Atık Market’e teslim ederek geri dönüşüme katkı sağladı. Etkinlikte öğrencilere sıfır atık ve geri dönüşüm konusunda bilgilendirme yapıldı.
© Copyright 2026 Kongrem Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.